bvbarmymembers

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av EmmaLinnéa - 12 augusti 2013 11:41

OMG! Allla fans som inte har sett det MÅSTE se denna intervju! Ronnie Radke och Max Green i SAMMA intervju! Jag mådde så sjukt jävla bra över att få se det här. För er som inte vet har de här två bästisarna varit ovänner sen Ronnie åkte in i fängelse för några år sen. I fängelset fixade Ronnie upp sitt liv. Slutade med drogerna, började träna osv. 

Nu har Ronnie ett band som heter Falling in Reverse. Sen han kom ut ur fängelset har han kastat så mycket skit på Escape the fate och Max, för han kände sig sviken och det kan man ju förstå. Men nu är det vänner igen och det värmer mitt hjärta så sjukt mycket att se det! Något som gör mitt hjärta ännu gladare är att Max har varit på rehab i 60 dagar nu. Jag hoppas verkligen att han kan få komma ur drogerna han med och börja leva sitt liv. Alla vi fans stöttar honom igenom det här och vi är så sjukt glad att han har klarat att varit utan drogerna så här länge. Han förtjänar ett liv nu. Jag hoppas han kan fixa upp sitt liv och att han om 3, 4 år är där Ronnie är i sitt liv idag. Jag önskar de här två underbara förebilderna all lycka i framtiden! <3


Nu? KOLLA!




//EMMA

Av EmmaLinnéa - 12 augusti 2013 11:02

Här kommer bilderna :)

Innan konserten!



Fredrik!



  Marcus!


YOHIO!




 

JAG och YOHIO!


 Från YOHIOs serie på svtplay, Fredrik varför är du så ledsen? :'c

[Bild]


//Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hellu! Emma och Linnéa här. Vi är 15 och 14 år gamla och vi älskar hårdrock och metal. Vi gillar alla typer av metal, allt från Black Sabbath till metalcore, så det kommer vara en stor variation här på bloggen:)Blir mycket av BVB. alla metalheads, enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards