bvbarmymembers

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av EmmaLinnéa - 6 augusti 2013 19:36

Idag har de varit en sån där jobbig dag. Vaknade runt tio men låg i sängen till runt kl 12( vilket förstörde hela dagen eftersom jag får panik när jag sover bort dagen.) när jag klev upp bestämde jag mig för att jag skulle göra nåt aktivt, så tog på mig joggingkläderna och gick ut. Jaha då var de ju såklart tvungen att regna så gick och satte mig på träningscykeln. Sen duscha jag och kollade på tv. Då fick jag huvudvärk och la mig och läste. Sen klev jag upp och åt och nu ligger jag i sängen igen och tänkte försöka sova. Jag hoppas verkligen att jag kan somna i tid ikväll, skulle må mycket bättre om jag var utvilad. Har den här panikångesten i bröstet hela tiden. :(

//Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hellu! Emma och Linnéa här. Vi är 15 och 14 år gamla och vi älskar hårdrock och metal. Vi gillar alla typer av metal, allt från Black Sabbath till metalcore, så det kommer vara en stor variation här på bloggen:)Blir mycket av BVB. alla metalheads, enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards