bvbarmymembers

Direktlänk till inlägg 16 juli 2013

Hemma!

Av EmmaLinnéa - 16 juli 2013 19:51

Ja hej nu var man hemma från Creta då... Känns ju lagom kul... Not. Men jag antar utan det som jag fick där.
Hur som helst så hade vi det sjukt bra :) bodde på ett hotell som hette ilianthos village och de låg i Agia Marina, Chania. Kan starkt rekommendera det hotellet till andra, det är väldigt bra service, fina rum och det ligger alldeles bredvid havet och det är ett allmänt mysigt hotell:)
Vi var mest på hotellet varje dag och slappa, sola och bada i poolen och havet. Men en av dagarna åkte vi in till Chania och shoppade lite och gick och kollade på gamla vakttorn i hamnen, det fanns även gamla fängelsehålor där! Jag fick även testa chillbox vilket är något som jag har velat gjort otroligt länge, och nu när jag testat förstår jag varför Seike tycker om det så mycket.
En dag gick vi ut och åt souvlaki. Jag fick lära mig att till en riktig souvlaki skulle man ha phita, yoghurt, morötter, potatis och ris. På min souvlaki fanns bara morötterna, riset och potatisen med. Men den var underbar i alla fall :) en av dagarna åkte vi till Balos lagunen. Det var jättefint där, hur grunt som helst i vattnet, varmt som tusan och det fanns jättemånga fiskar och snäckor i vattnet. Efter Balos åkte vi till en ö intill som hette Garmvousa. Det var en gammal piratö och högst upp på ön fanns det en gammal piratfästning från 1500-talet. Vi gick upp till den och det var väldigt häftigt att få se ruinerna efter fästningen och utsikten var makalöst vacker! Det tog en dag att göra trippen till Balos och Garmvousa och jag kan varmt rekommendera folk som gillar att bada och är intresserade av gamla saker att åka dit :)
Ja mer än så gjorde vi inte, vi chilla mest hela veckan som vi har förtjänat att få göra. Jag fick också en ny kompis där nere, Stavros hette han och jobbar på hotellet. Underbar kille! :)
Det är väldigt jobbigt att komma hem men jag börjar smälta det lite nu efter några dagar, men vill tillbaka dit igen! Känner mig som om jag är hemma där Det var en som ni säkert förstår av texten en helt underbar vecka! :D

//Emma

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av EmmaLinnéa - 19 augusti 2013 16:06

1. Kysst någon? - ja. 2. Fått ditt hjärta krossat? - nej. 3. Brutit ett ben? - nej. 4. Blivit stucken? - av typ en getting? Nej. 5. Gjort en tatuering? - nej :( 6. Slagit någon? - ja. 7. Fått F i något ämne? - nej. 8. Skolkat? - inte en...

Av EmmaLinnéa - 15 augusti 2013 12:22

Igår släppte Dregen singeln "just like that" från sin debut soloplatta. Så jag tänkte att det var lämpligt om den blev dagens låt! :) Tyvärr finns det bara en teaser på låten på youtube än så länge :/ så jag får ladda upp den och sen får ni lyssna på...

Av EmmaLinnéa - 15 augusti 2013 12:12


Sitter och lyssnar på P3 och väntar på att det ska spela YOHIOs nya singel "You're the one" som släpps idag. Spänd!     Imorrn är YOHIO och grabbarna med på Sommarkrysset, missa inte de!   //EMMA! ...

Av EmmaLinnéa - 12 augusti 2013 11:41

OMG! Allla fans som inte har sett det MÅSTE se denna intervju! Ronnie Radke och Max Green i SAMMA intervju! Jag mådde så sjukt jävla bra över att få se det här. För er som inte vet har de här två bästisarna varit ovänner sen Ronnie åkte in i fängelse...

Av EmmaLinnéa - 12 augusti 2013 11:02

Här kommer bilderna :) Innan konserten!     Fredrik!       Marcus!   YOHIO!         JAG och YOHIO!    Från YOHIOs serie på svtplay, Fredrik varför är du så ledsen? :'c [Bild]   //Emma ...

Presentation


Hellu! Emma och Linnéa här. Vi är 15 och 14 år gamla och vi älskar hårdrock och metal. Vi gillar alla typer av metal, allt från Black Sabbath till metalcore, så det kommer vara en stor variation här på bloggen:)Blir mycket av BVB. alla metalheads, enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards